Dalarna.....

Efter en massa timmar på tåg så kom vi äntligen fram till Krylbo.... Patrik kom efte en liten stund och efter ca 10 minuter kom vi fram till Patrik och Sandras paradis på jorden... Som ni ser på bilden så fanns här SNÖ.... Usch, fy och blä...



Här är  deras lilla gäststuga, fungerar mest som hobbystuga till Sandra...

Boningshuset taget från baksidan....

Igår kväll tog vi det bara lugnt. Åt gott och bara slappade... Idag har vi också tagit det lugnt... Var ute i trädgården och pojkarna körde ite fyrhjuling...



Först ut var Joseph snart 7 år... jag blev så nervös så jag gick in... Han körde ju som attan...


Mamma Sandra som väntar smått igen bara ler och är såå stolt över sin son...


Sedan var det Pelles tur...


Casper låg och myste i vagnen...



Medan pappa Patrick spekade loss i leran...

Har just ätit en sen middag och nu väntar de andra på mig i soffan.. Vi ska spela Buzz och jag ska nu spöa skiten av de andra .... IGEN.....!!! 

I morgon ska vi till Falun och shoppa... Ska även försöka åka inom hoppbackarna, bara för Pelles skull. Idrottsnörd som han är...

Ha nu en fortsatt skön PÅSK !!! 

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

hoppas ni alla har det bra.

o att du handlar något snyggt till mig och lisa oxå och inte barar till lille man XD

Hälsa alla <3

2009-04-11 @ 09:47:23
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0