70+55+11 = KALAS !!!

Happy Birthday Rainbow Balloons Glitters


Imorgon blir det kalas HELA dagen.... Först ska vi åka och fira min styvpappa Åke som fyller 70 år.. Han har funnits i mitt liv sedan jag var 15 år... Glömmer aldrig första gången jag och Jessica (lillsyrran) träffade honom... Han kom in och var JÄTTE lång tyckte vi... Det var han ju förvisso också men det som var så gulligt med honom var att han var så blyg... Han hade blommor och choklad med sig till mamma... Jag och Jessica var förvisade upp till övervåningen men oj så många ärende vi hade ner... Mamma och Åke satt i soffan när vi smygit ner och såg sååå kära ut... Jaja, det var tider det. Nu fyller han alltså 70 år imorgon och vi ska dit och fira.. 
Vi ska även passa på att fira Moa som fyllde 11 i veckan... Stora tjejen nu... 

När vi kalast färdigt i Karlskrona åker vi till svärmor och hennes gubbe Jonte som också fyllt år, men när han fyllde så var han på sjön.. Han är sjöman och är ute till sjöss 4 veckor sedan hemma fyra...
Det blir grillning och säkert lika gott som vanligt....

Ska bli en riktig kalasdag imorgon... Kul att träffa alla som amn så sällan träffar...

Nä nu ska jag krypa ner under täcket...

Tänk på att...: Män bygger broar och lägger järnvägar över öknar, och ändå kan de framgångsrikt hävda att konsten att sy i en knapp överstiger deras förmåga

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Gratta Åke från mig me:) Har ju känt dom iallafall i närmre 11-12 år:) o Mathias o han fyller ju på samma dag. Så kommer ihåg Åke när han fyllde 60:)

Ha en underbar helg. Kram vännen

2009-04-18 @ 13:12:28
URL: http://www.metrobloggen.se/engdahl
Postat av: tappaintehoppet

Hoppas ni fick en fin dag!

2009-04-18 @ 17:55:43
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/
Postat av: Daniel

Jag grattar alla födelsebarn.

Had det så kul på kaffekalas!

2009-04-18 @ 18:11:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0