Doktorn

Efter en fruktansvärd natt med kramper magen.. Sovit max 2 timmar.. Kändes om om jag skulle förlösa.. Ringde till läkarststionen i morse för att se till så att jag fick hjälp.. Orkar inte att ha ont mera.. Klockan tre linkar jag in till doktor.. En äldre man som tittade på mig och sa...- Du har ont ser jag... Ja, sa jag Snälla hjälp mig... -Jag sa se vad jag kan göra...I en timme och tio minuter Tf han sig ann mig.. Klämde och kände, tröstade och förklarade.. Det visade sig att läkaren jobbat som SMÄRTLÄKARE på smärtkliniken i Helsingborg... För första gången sedan jag fick min diagnos Fibromyalgi, lyssnade en läkare på mig och tog mig på allvar.. Han lovade att hjälpa mig så att jag kan få vara smärtfri snart..Magsmärtan var troligtvis njursten... Ajaj, ska lämna urinprov imorgon.. Nu är jag så dåsig av tabletter att jag förhoppningsvis får sova inattGod natt på er alla

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0