Att sluta röka

Nu är vi äntligen å plats...

Sovit gott första natten och nu sitter liten man och gnäller.. Vill ut till sin egna gräsmatta ;) Så det är väl lika bra att släppa ut honom...

Idag ska jag göra att riktigt försök med att sluta röka... Förberett mig väl och denna gången ska det gå.. Än så länge känns det bra ;) Typ varit vaken i 30 min ;) Känns som det kan funka nu när vi kommit till nytt.. Bryta Alla vanor, vilket jag tror är det jag mest är beroende av...
Jag hoppas att jag har ert fulla stöd, ja allas stöd behöver jag nog...

Nä, nu ska litenman få gå ut till sin gräsmatta...

Have a nice day

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0