MORR

Så nu är vi på plats....
Inget kvar i mögelboet, ska bara städa där imorgon och det tar max en timme...
 
Har idag kontaktat Hyresgästföreningen... Jag har de på MIN/VÅR sida om det nu blir så att Frida och Tony skickar till kronofogden ang att vi INTE tänker betala hyran för de tre kommande månaderna...
Vi hävdar att vi inte ska behöva ha någon uppsägningstid pga att huset är i det skicka som det är....
Tjejen som jag pratade med idag lovade att de stod på vår sida och att de skulle stå för alla rättsliga kostnader om det skulle bli några.. Känns skönt.. Ska nu försöka lägga detta bakom mig och bara NJUTA av vårt fina hus <3
 
Vi var på banken nu på morgonen och skrev på typ en miljon papper och en timme senare var huset VÅRT <3 SÅ GÖTT!!!
 
Flytten igår gick bra... TACK alla som hjälpte till...
 
Bara ett missöde och det var att min FINA säng INTE gick upp för trappan.. Trots MÅNGA tappra försök så gick det inte... MORR...
Ut med den på Face Book så jag blir av med den... 1 1/2 senare var den borta ;) Hasse och Marika hade extra sängar hemma som vi kan låna tills vi hittar nya.. TACK!!!!
 
Nu ringer snart flickorna sedan blir det Lotta på Liseberg <3
 
 

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0