Onsdag

morgon och alla sover.... Ja, nästan iallafall... Nathalie har redan åkt till jobbet och Fridholf är halvvaken ;) 
 
Känns skönt att familjen nästan helt är samlad.... Lisa var väldigt trött igår, vilket jag förstår.. Pelle och jag gjorde samma resa i somras och det tar på krafterna att stiga upp kl tre  på morgonen...
Nu sover hon som en stock och ska få göra en stund till, innan det är dags att upp och ut i verkligheten ;)
 
Ikväll blir det till att åka till Aspö kastell och titta på Caj Karlsson... Ska bli jätte trevligt och hoppas nu på FINT väder, iallafall INTE regn ...
 
Nä, nu får ni alla ha en riktigt bra dag... Själv ska jag packa upp kartongerna som vi asat på i två dagar...

Ordet är ditt! ♥
Postat av: morgan

Oj! Wow, vilken kommentar. Jag vet inte vad jag ska säga, tack så jättemycket! Jag tycker att man ska ge och ta, från alla människor. Du är underbar, tack! <3

2012-08-09 @ 16:11:40
URL: http://morgans.nu

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0