Great Britain

Söndag kväll och i morgon börjar jag jobba igen... Fyra veckors semester är borta puff.... Hmmm Vad hände egentligen??
JO, vi var i Skottland, njöt allt vad vi orkade och sedan åkte vi hem och packade.. Asade kartonger och slet... Ont i magen av hotande hyresvärdar och glädje av hus köp....
Bankbesök och undertecknande av en miljon papper och huset är vårt.. Packar upp alla kartonger och när jag/vi är färdiga, ja då är semestern slut :(
Men det ska bli skönt att sparka igång vardagen igen.... Träffa min underbara kollegor och vi ska sätta fart med en gång imorgon med att flytta ;)
 
Idag när jag gick omkring här hemma så upptäckte jag att jag har visst fått "pippi" på Great Britain ;)
Men visst är det fint.. Mest stolt över är jag över påslakanet längst upp till vänster ;)
 
Nä, nu är det dags att fixa till sig för natten, men innan John blund kommer så ska jag se de snabba pojkarna springa ;)

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tina

Natti Natti, fina granne!
Och du...det kommer fler semestrar - Inte nåt ont utan att det har nåt gott med sig! Och jag är SÅ glad att vi kommer fortsätta vara grannar!
Kram på dig!

2012-08-05 @ 21:50:14

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0