60 dagar kvar

Loppis idag....
Väldigt jobbigt och konstigt.... För det första rökte människor överallt och hela tiden...
Ja, jag vet att jag också brukade göra det när jag gick på loppis.. Det jobbiga idag var att det luktade så attans gott... Men, NEJ.. Tre veckor idag *STOLT*
För det andra är loppis Tizas och mitt söndags nöje... Saknar henne JÄTTE mestaste idag... Men nu är det bara runt 60 dagar kvar till jag får krama henne igen..

Lite fynd gjorde vi.. Två vattenskålar till Fridholf som han ska ha ute i trädgården och en taklampa till hallen på övervåningen, precis det jag hade tänkt att jag skulle köpa.
Nu ska jag ner och plocka i ordning i källaren.. Ser ut som en bomb har exploderat där nere..

Tjo och tjim, badring

Ordet är ditt! ♥
Postat av: tiza

saknar dig oxå <3

2012-04-15 @ 13:50:09
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: liisa - the awesome one

det är drygt 50dagar kvar :P lite mer

2012-04-16 @ 08:33:42
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0