Tung kväll med många tankar!

Ikväll har vi haft besöksrekord igen på jobbet.. 65 ungdomar har varit hos oss ikväll! Under de snart två åren som jag jobbat så har det aldrig varit så många hos oss...
Under lördags kväll då jag också jobbade hade vi 67 ungdomar, även det rekord.. Det är sååå roligt att Ronnebys ungdomar har hittat tillbaka till oss på Bruket!

Har haft en kulkväll men samtidiigt jätte tung! Strax innan vi öppnade fick jag ett tungt samtal.. En person som står mig väldigt nära och betyder mycket för mig och de mina har blivit sjuk. Väldigt sjuk...
Å du finns i mina tankar och jag skickar många styrke kramar till dig!! Älskar dig !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0