Dag 1 i London ! 2/5-11

Efter en sovande bussresa till London så kom vi till hotellet, vi fick inte checka in förrens klockan 14 och vi var där vid 8tiden.. Vi hade bestämt innan att vi skulle följa med på stadsturen för att tiden skulle gå..





















När klockan var två checkade vi in på det skitigaste hotelrum jag någonsin sett... Fick ställa mig och skura duschen innan jag ställde mig där.. Sängen var lockande men såg mer skön ut än den var... Den var hemsk.. Nåväl, jag somnade iallafall och sov i två timmar...

Sedan stack vi ut på stan igen.. Nu med näsan riktad mot London Eye... Hade lite små panik innan vi steg på men tyckte att det var ju inte så farligt..
Inte de första 10 minuterna ialla fall... Men sedan tittade jag på hjulet och jag tyckte det skevade, det gjorde det ju inte men det såg ut såg..
Paniken steg och jag fick sätta mig ner... Där satt jag resetn av turen och läste The underground map ;)

 














När vi hade åkt så hitade vi en liten spelhall, som inte var så liten visade det sig... Två plan med massor av skoj...
Där spenderade vi ett par timmar innan vi bestämde oss för att ge oss mot vårt sunkiga hotell ...
När vi kom ut var det alldeles mörkt.. och då var The London Eye så här vackert...


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0