Söndagen den 23 januari 2011

Nu har maken och jag varit väldigt effektiva !

Söndag innebär städning och strykning av veckotvätten, hos vår lilla familj.. Tråkigt men tillsammans blir det rätt så skoj ! Och så skönt när vi é klara ! Jag har ju alltid min lilla bok i örat och just nu lyssnar jag på Robert Gustavssons sjölvbiografi ! Helt galen bok så jag går här och asgarvar mest hela tiden ;)

Middagen är klar, ska bara stoppas in i ugnen av Pelle medans jag och tjejerna är och tränar !

Igår var Patricia och Kim här. Patricia provbakade lite till Lisas 18års dag.. Gott med kakor ;)
Hon visade mig en funktion här på bloggen som jag inte visste om ;s Att jeg kan förinställa inlägg.. Så nu kommer det poppa upp inlägg fast jag är på jobbet. Så nu vet ni det, jag kommer alltså INTE sitta och blogga på arbetstid. Har aldrig gjort innan och kommer alltså INTE göra det i fortsättningen heller, fast det kommer inlägg ;)

Har fått ett jätte stort uppsving här på bloggen.. Runt 80 läsare om dagen och det tycker jag om. Fast det hade ju varit skoj om fler kommenterade här... Hmmm det här känns som jag skrivit förr ;)

Nä, nu ska jag åka och träna, sedan middag och efter det blir det Morden i Midsommer.. Ikväll tror Pelle det är trädgårdsmästaren och jag tror på prästen ;)


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0