Dag 24

Det här får mig att gråta Oj... Ja det är mycket det.. Har alltid varit en "lipsill" ! Blev under MÅNGA år mobbad just för det.. Kalsskamrater hhöll på och tävlade... Vem kan få Catrin att börja lipa snabbast ! Usch ! Ja, det var en hemsk tid i mitt liv !!

Idag har jag fortfarande lätt för att gråta.. Jag gråter när jag ser en sorglig film men även filmer med lyckliga slut.. Jag gråter när jag blir arg eller när jag skrattar väldigt mycket.. Jag gråter när jag har ont..

Mina flickor är lika dana, de gråter till allt Hahah !

Jag tycker det är modigt att människr vågar visa känslor och då mest en ledsen och sårad känsla.. Det är så många som är så känslolösa, eller de visar iallafal inga. !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0