Dag 01

Jahaja.. Då börjar vi ;)

Om mig....
Jag är en heltidsarbetande mamma, fru, styvmor, (visst låter det elakt) matte, dotter, syster, vän och ja.... Hur mycket till som helst !

Jag har nyligen fyllt 23.... IGEN !! Jo, jag stannade där.. När jag var 23 år så var jag mamma, fru, hade villa, Volvo, vovve och mer vuxen än så kan man väl inte bli... Eller !?!  Nä, nu är det mest en kul grej...

Jag fyllde 40 år i våras och njuter faktiskt av livet.. Jag har en man som älskar mig, två underbara döttrar, en styvdotter och en prickig liten sak som är helt matfixerad just nu !!
Jag hittade nyligen mitt första gråa hårstrå och blev inte alls förskräkt som jag trodde, utan visade stolt upp det för de som ville se..

Jag är en kvinna som älskar livet och dess innehåll...

Ja, det är jag det... Kunne säkert skriva ännu mera men jag har 29 dagar kvar ;)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0