Möte !!

Fullt ös hela dagen !!

Upp tidigt för att förberada kvällens midda... Chilimarinerad stek skulle in i ugnen för att bli färdig, så att pelle bara kunde värma medans jag tränade..

Vi åkte in till syster som fyller år idag.. Där satt en gammal vän från förr ;) Vi har inte träffats på säkert 25 år så det var sååå kul att se honom igen.. Han har haft ett jobbigt år, så det var EXTRA roligt att träffa honom...

Mamma och vi hade köpt en fin liten kamera till Jessica som hon blev jätte glad för.. Hoppas nu jag får se mååånga fina bilder..

Hem med dunder och brak för klockan 1630 skulle jag ju träna.. Så skönt, men jag tog i lite förmycket en stund så jag mådde riktigt illa .. Har ju faktiskt varit sjuk och det tar ju en stund innan kroppen repa sig ordentligt..

Nu tror jag allt att det blir en liten film under filten i soffan..

God natt gott folk


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0