Heldag

i sporthallen !!

Sydsvenska mästerskapen i boxning och jag har suttit i entrén hela dagen..
Hunnit att kolla lite på våra duktiga boxare här från Ronneby...

Det var ju bra att ha mig i kassan som har nollkoll på våra "boxnings kändisar" !! Nekade först Armand Krajnc att komma in..;) Nekade ju inte precis men nästan.. Tog ett bra tag innan jag kom på vem han var.. Lotta fick hjälpa mig !!
Jaja, det är ju inte lätt !

Pappa Dallas från Rosengård kände jag inte heller igen... Fast det kom jag på själv efter en låång stund ..

Imorgon blir det upp tidigt för att återigen sitta i sporthallen !!

Kvällen har varit toppen !! Hade tre rätt av fyra vad det gäller vilka som tar sig direkt till finalen och andra chansen ;)

I am the queen of Schlager !!!


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0