TÄVLING

Ja, så var det dags att summera semestern 2011... Tänkte ha en liten tävling för att se om ni kan lista ut vilket ord jag är ute efter..

Ordet börjar på R ! Något som har varit ett tema under hela vår semester.. Ja, nästan varje dag, men inte första veckan när vi var i Dalarna, då klarade vi oss utan detta...  Vissa dagar har det varit flera gånger om dagen, vissa mitt på dan men oftast på kvällen till sent på natten ;)

Ja, nu får vi se om det är någon som kläcker detta ord ;)

Jag har haft en skön semester och känner mig väldigt utvilad och taggad till att börja jobba imorgon.. Ska bli skönt att komma igång igen och träffa mina goa arbetskamrater igen...

Nä, nu börjar R igen och jag slänger mig på soffan ;)

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Anne

Rosevin :)))))))

2011-08-07 @ 17:51:21
Postat av: Sune...the girl

Hm jag kommer inte på nåt svar men jag gissar på "Rosevin" jag med bara för det :)



Svar. Tack så mycket, slabba rejält :D

2011-08-07 @ 22:44:14
URL: http://tillganglig.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0