Min låt till min älskade Pelle

Bilderna blev lite suddiga, men skit i det !! Tack Johan och Ulle för en helt underbar eftermidda och kväll !!



Till dig Pelle !!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Kanoners!!<3

2010-09-06 @ 00:54:08
Postat av: Lina

KÄRLEK!!! <3 <3 <3

2010-09-06 @ 10:02:39
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Marie Pettersson

Sitter här och lyssnar och tittar på bilderna,med tårarna rinnandes ner för mina kinder.Det va det bästa jag har hört på länge och med de fina bilderna till.Sedan känner jag ju er och vet vilka fina personer ni är så det tog lite extra på mig.Du är så duktig Catrin....superbra.Kramar till dig och Pelle.

2010-09-16 @ 15:50:42

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0