24 timmar & Reflexer!!

Har just tittat på ett nytt TVprogram som börjat på 3an ! 24 timmar heter det.. 2 kända personer som INTE känner varandra flyttar ihop i ett hus i Stockholmsskärgård under 24 timmar !
Ikväll var det Pernilla Whalgren och den evigt snygge Marcus Schenkenberg... Mycket trevligt program och de bjöd verkligen på sig själva..


Sedan var det dags för att titta på Berg flyttar in!! Ikväll var hon och besökte Torsten Flink.. Tänkte först inte titta men gjorde det iallafall.. Är inget fan av Torsten, snarare tvärtom.. Tycker han är riktigt läskig ... Men som vanligt så lyckas Carina plocka fram de "fina" sidorna hos de hon flyttar in oss... Nu hann jag inte se klart programmet men kommer att göra det på TV4PLAY !!

Jag körde nästan på två personer idag... Skulle köra och hämta tjejerna på deras jobb... Mörkt och regnigt och då är ju inte sikten den bästa!! De gick rakt ut i gatan, visserligen på ett övergångställ, men jag såg de knappt.. Hade jag kört lite fortare hade jag nog klippt de vid knäna.... Om nu de hade andvänt REFLEXER både på sig själva och deras hund så hade jah sett de på LÅÅÅÅNGT avstånd... Hur svårt kan det vara !! Det är en väldigt billig livförsäkring! Många tycker nog - Äsch, jag går i stan och där är det uppöyst, men det hjälper inte.. Oftast är ju hösten och visterns kläder mörka och då syns man inte !!

En UPPMANING till alla som läser här!
ANVÄND REFLEXER SÅ SLIPPER NI BLI PÅKÖRDA... Själv brukar jag se ut som en amrikansk julgran när jag é ute.. För jag vill INTE bli påkörd !!

Nu är det snart dags för sängen

NattNatt

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Lina

Schenkenberg är urläcker!!!!

Om Pernilla bara kunde sätta upp håret så hon slapp pilla i det hela tiden!

2010-11-11 @ 17:28:28
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Konradalice

Awesome site!

2011-06-22 @ 12:20:27
URL: http://konradalice.blogspoo.com

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0