Trötter...

Som Trötter har jag varit hela dagen...

Var först på Loppis maken och jag.. Inget skojsigt alls idag, bara massa skräp.

När vi kom hem sov jag en timme... Sedan grillade vi och när maten sedan var uppäten gick jag och lade mig och sov två timmar till...

Vet inte vad det är med mig men trött och ont har jag.. Kunde knappt skära köttet idag, ännu mindre sitta här och skriva...
Handlederna är så svullna och värkbrutna idag..

Hoppas det blir bättre tills imorgon då jag ska på utbildning... Webbredaktörsutbildning, det ni, det låter väl nått ;)


Bilden är tagen idag i brunnsparken...



Ha en fortsatt skön kväll....


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0