Bröst !!


Tur man bara fyller år en gång om året..
Nu har jag varit uppe sedan 0630 och snart grillat 4 kg kycklinbröst.. Duktig som attan tycker jag.. Hade först tänkt att göra det ikväll, men va fasen jag var ju ändå uppe och jobbar ju till rätt sent ikväll då vi ska ha tjejkväll på Hjorten idag..

Börjar lite senare idag, har ju lite flex timmar att ta ut.. I början tyckte jag inte alls om det här med att stämpla in och flextider, men nu när jag kommit in i det tycker jag det är helt ok.. Riktigt bra faktiskt !!

Nä, nu måste jag ut till ugnen igen, börja lukta klart om den näst sista rundan i ugnen.. Bara 5 filéer kvar..

Tjo och tjim, höres ikväll !!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiza

Duktig du är <3

2010-05-11 @ 10:17:10
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0