Onsdags kväll....


Jahaja... Då har jag lämnat Kallinge skolan och börjat på allvar på mitt nya jobb.. och det känns jätte bra.. klart jag kommer att sakna eleverna och framför allt mina kära arbetskamrater.. Visst jag har aldrig jobbat på en sådan stor arbetsplats som Kallinge skolan, men här bryr sig alla om alla.. Ja, det känns så iallafall.. Har under mina nästan två år alltid varit accepterad och alltid fått den hjälp jag behövt.. Kommer att sakna er !! sedan är det ju alltid så att jag kommer sakna vissa mer än andra och ni vet vilka ni är, så jag behöver ju inte nämna några namn här...

När jag lämnade Kallinge skolan idag och åkte upp till karlsnäsgården för att möta upp mina nya arbetskamrater möttes jag av stora leende och bamse kramen av alla ;) Det kändes JÄTTE bra...

Imorgon börjar alltså mitt nya liv på allvar, då som Social pedagog och fritidsledare ;)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0