En helg....

Då har åter en helg sprungit förbi mitt liv...

Haft en helvetes helg med massa värk och massa tabletter.. Blir bara såsig av dem, för värken dämpas knappt alls.... Måtte jag bli bättre snart för nu VILL jag verkligen inte mera !!
Nu börjar en helvetes vecka med lite julbord på mitten...
Jobbar mån - 800-1730, tis 800-1630, onsdag 800-1730, torsdag 8-1730 och direkt till Brunnen för julbord.... Fredag, äntligen sovmorgon börjar klockan 16.00 men jobbar till ca 0200 eftersom vi ska ha disco på Bruket. På lördag jobbar jag 1600-2330 och söndag ska vi ha tedans på Bruket för funktionshindrade... Vet inte tiden än men några timmar blir det...

Kommer alltså bli en låååång och tuff vecka men samtidigt rolig... Lucia kommer att komma på besök två gånger ;)
Tackochlov att jag har förstående arbetskollegor som förstår att jag kommer gå på halvfart så länge som jag har ont...

Nä, nu ska termobyxorna på !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0