Vinterbröllop


Idag har höstlovet börjat, ja inte för mig som iallafall ska jobba till onsdag. Men det har varit elevtomt på skolan idag. Rätt skönt faktiskt att få vila öron och röst lite grann..
Sparkling Gold Wedding Rings Bands Gifs Images
Idag fick vi en vacker bröllopsinbjudan med posten. Patrik en av mina närmsta vänner och hans underbara Sandra, ska gifta sig nu i februari. Jag hoppas på ett riktigt vackert vinter bröllop med massor av snö. Jag har nämligen fått äran att fota deras bröllop.. Sitter ofta och letar bilder på nätet för att få lite insperation.. Ska bli sååå skoj.
Vi har bara ett problem, bil... Vi är sex personer som ska åka, ända upp till Dalarna. Måste troligtvis hyra en minibuss, men hoppas att vi kan låna från kommunen. Har fått för mig att jag som anställd på kommunen kan få göra det. Måste bara få tummarna ut röven och ringa....

Får göra det imorgon...

Har fortfarande inte fått något besked om proverna som togs förra veckan vilket jag tycker är skit jobbigt.

Nu ska jag ta och titta på TV en stund sedan blir det sängen...

Nattnatt alla mina kära vänner och göm inte att : Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0