För att du finns

Showen igår  var helt underbar... Musik en var hur bra som helst och det blandades hejvilt.. Från 60 tal till 2000talet och massor av mina privata favoriter..
När "lillasyster" sjöng För att du finns vände sig Patricia mot mig och tittade på mig och ja, tårarna hade redan kommit.

Vet inte vad det är med den låten. Jag gråter så fort jag hör den. Det gjorde jag första gången jag hörde den och då satt jag på ett jobb i Hoby. Melodifestivalen 2007 var det och när låten var slut sa jag.
- Den låten ska jag ha på vårt bröllop och så blev det... Tjejernas kusin Nikki sjöng den tilsammans med en vän till sig och de gjorde den så bra... Nikki hade varit lite nervös innan de skulle sjunga. Hon hade sagt,
- Tänk om inte Catrin gråter, då är det ju inte bra... hahaha, jodå, jag grät...
Senare på kvällen hade min kära vän Yvonne och hennes dotter fixat så att en tjej som heter Anna sjöng och dottern Olivia spelade piano.. Detta var en jätte fin överaskning och ja, tårarna kom igen....






Oj, nu tappade jag tråden.... En annan låt som Sparkling Nights framförda var Älskade ängel, ni vet den som är ledmotivet till "Bert" serien.. Den sjöngs också på bröllopet. Fast då av mig till min Pelle. Patricia och Lisa var mina doaflickor, men måste erkänna en sak. Det lät mycket bättre igår...
Nä nu ska jag fixa lite frukost innan jag sätter igång med att göra nytta, strykdag idag, sedan ska jag nog passa
på att kasta lite skräp så blir det mindre att flytta....

HejSåLänge

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Snäckan

Härligt med en så lyckad kväll! Hesheten försvinner ju igen :-)

2009-03-23 @ 12:57:48
URL: http://fibrodagboken.bloggagratis.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0