Städning....

Idag fick vi tillträde till balkongen i vår nya lägenhet... Vi la ner ett par timmar på att städa. Han som bodde där innan hade nog inte lyft på trädäcket någongång för att städa där... Så vi fyllde nästan en 150 lites säck med skräp, löv och sand ?? Hmm, vet inte om han har haft strandparty där eller nått ?? 12 kronor hittade vi också ;)

Sedan släpade vi upp våra trädgårdsmöbler.... Blev så fint så ....

En vända ner till Mavi blev det också..
Plastspaljéer,  murgröna och små svarta plast lådor..
Hade ju tänkt att murgrönorna skulle växa till sig och klättra upp på spaljén.. Tror att det kan bli hur mysigt som helst.. Vill ju slippa ha direkt insyn till grannarna. 

Resten av kvällen har jag pyntat lite med ljus och så.. Satt eller rättare sagt låg, där uppe i över en timme och bara mös.... Längtar så nu.

Vi har nu fått ett slut datum när lägenheten SKALL vara färdig 1/9-09 har de nu LOVAT.. Ja, det hoppas jag verkligen, orkar snart inte vänta längre...

Har jobbat en hel del med Programbladet till jubileums matchen den 22 augusti... Den börjar ta form nu, men har MYCKET kvar ..
Klippt och klistrat ALLA våra sponsorers loggor... Först lekt detektiv för att hitta alla, ja vissa hade jag ju men långt från alla..
Det blir till att fortsätta till helgen då jag är ledig igen.

JAG BÖRJAR JOBBA IMORGON IGEN !!!! USCH FY OCH BLÄÄÄ

Vill inte, hade gärna tagit 5 veckor till... Menmen, det är bara till att bilta ihop..

Nä nu ska jag se om jag kan komma i säng i tid.. Har ju inte lagt mig före 1 någon kväll på 5 veckor.. Får väl sätta på en tråkig film eller nått..
NattNatt

Ordet är ditt! ♥
Postat av: tiza

hejj^^

varför kan jag inte see dina bilder??

^^

2009-08-05 @ 22:33:34
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: Pernilla - Bride to be

Hej hej, Tack så mycket, det var snällt sagt. Ja den är jättebra den där lådan tycker jag. Kram

2009-08-06 @ 08:11:46
URL: http://piii.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0