Whittard of chelsea

När jag var hos Patricia och Kim i början av året som instruerade Tiza mig i en ny chokladvärld.
Whittard of chelsea är väl egentligen en theaffär men de har även chokladdrycker som var helt underbara.. jag föll pladask för mintchoklanden men den var tyvärr slut i den affären som vi var i Glasgow.
Nu när farmor och pappa Jimmy kom hem hade de med sig en burk till till mig... Åhh såå himmelskt gott. Verkligen njutit av mitt kaffe nu på morgonen.
Jag blandar nämligen ner en tesked i mitt kaffe... MUMMA!! Tack Patricia och Tack farmor som tog det med hem...

När vi åker över i sommar så får det bli att ta med hem lite mer smaker <3

 

Önskar nu ALLA en underbar dag !!

 



Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0