Mitt i natten ringer min vän Patrik

Sitter här på kudde och har ASONT!!!

Fridholf morsdagspresent var att springa rakt in i henne så hon slog på asen... Tack för den...

 

Igår var det som nog INGEN missat, mer än jag då finlaen i ESC!! Själv jobbade jag på Uterock och fick höra annan bra musik!

Under kvällen skickade både Pelle och Lisa sms så jag hade full koll hela tiden ;)

Segern är ett faktum och såååå lycklig var/är jag... Men nu ska ni få höra något konstigt...

De flesta i min närhet vat att jag är riktig schlagernörd och missar helst inte något alls... Våren 1999 hade jag varit på dygnsövning med försvaret och orkade helt enkelt inte se på finalen.. Mitt i natten ringer min vän Patrik... VI HAR VUNNIT!!!
Nu händer det igen.. Jag tittar INTE och vi vinner hela TJOTTABALLONGEN !!
Vad lär vi oss av detta???


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Håll dig ifrån Tvn så vinner sverige ;)

2012-05-27 @ 20:44:39

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0