(tror jag det var)

Idag för fem årsedan blev två väldigt blyga
personer tillsammans..

Jag vet att Patricia hade trånat efter Kim ett bra tag men vågade inte ta kontakt.. Men tackvare internet och envisa vänner vågade hon tillslut ta kontakt, via Lunarstorm (tror jag det var)
Nu har de varit tilsammans i fem hela år och när jag träffade de sist i januari så beteede de sig som de nyss träffats.. Kärleken är underbar <3 De är så fina tillsammans och trygga med varandra...
Älskar er båda och längtar efter er .. Puss på er mina fina ungar :)

Ordet är ditt! ♥
Postat av: liisa - the awesome one

var via bdb, jag sa till tiza om inte hon tar kontakten med honom så gör jag det åt henne. och då gjorde hon det :)

2012-05-24 @ 08:44:04
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/
Postat av: Kimzi

Nej nu, Lunarstorm var det inte, dock förföljde hon mig via bdb och msn O.o :) hehe



Tack så mycket, Catrin! ^^;

höhö två veckor kvar till vi hälsar på.

2012-05-24 @ 11:56:41
Postat av: Ella

hihih..då är hon inte så blyg som hon låter oss tro. Förföljde Kimzi på msn..hmmm vilken Stalker ;)

Kram till de båda <3

2012-05-24 @ 19:08:01

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0