Morr

i skogen!!

Om man har en så pass aggressiv hund så man bara kan gå ut mitt i natten för att man inte ska möta andra personer/hundar så kanske man ska överväga att plocka bort hunden...
Ni som bor här i Ronneby vet säkert vilken hund jag menar... Ofta när vi bodde nere i stan kom den skällande bilen... Såg hunden som sitter i bilen någon annan hund skällde den helt hysteriskt tills den omöjligt kunde se den andra hunden mer..

Nu när vi var ute med litenman på sista kisserundan så mötte vi dom och det säger jag hade jag gått själv så hade jag vänt på klacken och gått andra hållet. jag hade aldrig vågat gått förbi.. Hunden skäller som sagt helt hysterisk och visar tänderna. Ägaren har honom inte ens kopplad utan slänger sig över honom när hon ser oss. Hunden försöker givetvis slita sig och lyckas nästan, men då lägger hon sig på hunden så han gnyr till... USCH!!! Det är så synd om hunden som är så jävla arg....
Caesar Millan var är du !?!? ;)

Nä, nu har jag fått ner min puls i normalläge igen så nu ska jag sova kudden

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Fy så tråkigt. Sådana hundar ska absolut vara kopplade.

2012-05-07 @ 22:44:01
Postat av: Susse

Riktigt tråkigt att ägaren till hunden gjort den så aggresiv.

För det är aldrig hundens fel...det är ägarens!

Hunden skulle nog behöva byta hem istället för att "ta bort" den.

Man kan bara hoppas att ägaren kan inse det nån gång!

2012-05-07 @ 23:21:41
URL: http://sussse.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0