Angående det som står i dagens BLT

Här gick det undan... 20 minuter efter det jag lagt ut mitt blogginlägg om att låna husvagn så hade jag en!!
Tack SNÄLLA Eva!! Detta betyder såå mycket för mig..

Bara att inse att jag kan inte kränga så mycket godsaker UTAN att gå upp i vikt igen... Skäms Catrin.. Har du inte lärt dig ett enda jävla skit under hela hösten..
Okej jag har slutat röka men i natt så vägde jag mig och 3 kg upp!!! INTE OK!!!
Så nu sätter jag igång igen! VV imorgon och NO MORE CANDY AND COOKIES IN THE WEEKS!! Måste även försöka komma igång med träningen! Men jag har ju så ont i mina fingrar..
Så det blir till att ringa farbror doktorn i morgon... Får bara skugga när jag tränar på söndag!!

Angående det som står i dagens BLT på nätet och den tryckta versionen i morgon så är det så tråkigt att de bara skriver om de tråkigheter som hände i Brunnsparken igår...
Det vara bara ett fåtal av alla dessa hundra ungdomar som var där.. Resten hade jätte roligt och dansade hejvilt!! Så underbart att få vara med och jobba då <3
Kärlek till er alla som var med och gjorde Valborg 2012 till en sådan superduper kväll <3




Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0