Reste mig upp och spolade igen....

Åh.... Min nya fina telefon... Jag hann ha den tre dagar.. MORR på mig själv...

Vi var ute igår och hade det hur trevligt som helst... Tack Lotta <3

Skulle på toa och kär som jag är tog jag givetvis med mig min nya vän in på toa, säkert i bakfickan.. Hmmm, brukar väl ALDRIG ha min lur i bakfikan... Satte mig på "stolen" men såg något svart där i så jag vände mig bara om och spolade..
- Jävla människor som inte spolar när de är klara tänkte jag.. Satte mig och gjorde det jag skulle, reste mig upp och spolade igen.... Då såg jag var det svarta var... MIN TELEFON !!!
Jag ner med näven och upp med den, plockade isär och torkade allt vad jag kunde, men nä...
Under kvällen låg den uppe på bordet och var skållans het och när vi kom hem var den stendöd, inget liv alls....

Tur att jag har en extra drulleförsäkring med låg självrisk... Blir att ringa dem i morgon..

Idag blir det lugnt, tvättstugan halva dagen, hämta en byrå till Lisa... Känner att det är dags att växla ner lite, mitt öga mår inte bra. Börjat svullna och en lite snygg blödning har jag fått. Ett gott tecken på att lugna ner mig..

Have a nice day

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

mamma då -.- XD

2012-03-18 @ 13:27:05
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0