Men annars ska jag CYKLA!!

god morgon världen...

Vaknade till blåst och regn men nu ett par timmar senare skiner solen <3

Har ringt till Folksam och de hjälper mig så att jag får en ny telefon.. Ska bara ringa ett par samtal först till tre för att få det bekräftat att den INTE går att laga...

Innan kvällstjänstgöring så ska vi åka till cykelverkstaden och få våra cyklar lagade för nästa vecka blir det BYEBYE bilen till jobbet. Ska nämligen börja cykla igen ;)
Kanske inte på måndagar för då är jag ju först på Hjorten, sedan i Kallinge och har bara en halvtimme på mig.... Nä, så måndagar blir det bilen... Men annars ska jag CYKLA!!

Jahaja, då spöregnar det igen, eller hagel låter det mer som.. Aprilväder redan i mars?!??

Önskar er alla en underbar dag, trots vädret ;)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0