Luncha med en liten vän <3

Sov morgon? NEJ!!! Grannen där uppe, han lilla kräk till hund (nä hon är jätte söt) bestämde sig klockan halv åtta att skälla en liten serenad. Vilket gjorde att min lilla älskling svarade och även odjuret där nere satta igång..

Har jag sagt någon gång att det ska bli SKÖNT att flytta och få det TYST!!!  Jo jag tror att jag nämnt det någon gång ;)

Jaja, ingen mening att gnälla, bara fem dagar kvar <3

Tvättmaskin är inne på runda tre och jag ska snart ge mig ner på stan för att luncha med en liten vän <3

Sedan blir det ner till Maxi och hämta banankartonger... Trodde först inte att vi skulle behöva, men ack så fel jag hade...

Blir nog upp till huset en sväng i eftermiddag...

Fullt upp på ledig dag, men jag gör det i MIN takt ;)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0