Trevlig kväll

med MYCKET skratt ...

Fick nästan ont i magen en stund.... Magnus är som han är... Väldigt rå och ärlig i sin humor, säger vad han tycker och blandade i kväll in sin familj väldigt mycket...

Sista 10 minuterna handlade om droger och hans syn på det.. Att röka på ibland är ju helt ok... Tycker INTE jag så tyvärr skrattade jag inget alls sista stunden utan tyckte det bara var jobbigt medans de andra runt omkring vred sig av skratt när han berättade om sin haschpsykos som varat i fyra timmar.. Har sett människor vara där och jag lovar DET ÄR INTE ETT SMACK ROLIGT!!

Förutom detta var det som sagt jätte skoj och jag tror och hoppas Lisa uppskattade sin födelsedagspresent..

Nu ska jag ta hand om tvätten och sedan hopp i sängen

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0