Konstig kväll

Loreen och Dead By April till final, Thorsten Flinck och Sean Banan till Andra Chansen Hmmmm !!

Det var en konstig uppstart på Melodifestivalen för mig i år... Ingen kolla alls och INGEN Tiza att diskutera med.. Jobbade ikväll så mina kommentarer på Facebook uteblev... Fick en liten gråtattack under kvällen... Goa ungdomar och underbar kollega tröstade ;)

Såg iallafall programmet och fick inte många rätt...

Trodde på Loreen och Bananen direkt till finalen, för säga vad man vill om Sean så blev iallafall jag glad av hans låt... Trodde att Afrodite och Marie skulle gå till andra chansen...

Vad Torsten gjorde där förstod jag nog inte riktigt... Får lyssna i lugn och ro imorgon, kanske var bra, eller??  Dead by April..... FY USCH OCH BLÄÄÄÄÄÄÄÄ.... Sångaren såg ut som en ung Robbie Wiliams men låten... NÄ!!!!

 

Nu ska jag ta och gå en sväng med liten man sedan krypa ner under täcket och hoppas att någon vill spela WF med mig... Hoppas även på en tyst natt, men det verkar inte som det... Låter både där uppe och nere... :(

 

God Natt, TACK THERESE FÖR EN TREVLIG KVÄLL <3


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Liisa

Även om jag inte lyssnar på Dead by April så va den låten bra !

2012-02-06 @ 00:01:29

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0