Long time

ago.....

Jag har helt enkelt inte haft tid att sitta här.. Ligger efter med hur mycket datorjobb som helst... Men så blir det ibland...
Just nu är jag RIKTIGT irriterad på just Telia, som lovar stort och håller jävligt tunt!!!  Sa att flytten inte skulle kosta något.. och så kommer det en räkning idag på över 500 spänn..... MORR!!!!!!
 
Förra månade kom jag och en snubbe på Telia fram till att jag betalt åt helsike för mycket sedan vi tog över abonnemanget... Han LOVADE att fixa till det så att jag inte skulle få någon faktura denna månaden... Kom det någon? Oja!!!
Telia kan räkna med samtal från mig imorgon och det kommer INTE vara trevligt !!!
 

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0