120812

Idag har liten Axel döpts... Åh det var så fint... Grät flera gånger av glädje... Att få vara så nära, att få vara med och delta när ett nytt litet liv äntra den stora scenen... LIVET !! 
Både jag och Lisa fotograferade under dopet så nu har vi ca 800 bilder att gå igenom ;) Vi ska gallra ner till 100 bilder, framkalla dem och sedan framkalla och sätta in i ett album som han fick utav oss ;)
Idag fastnade även jag på bild.. Hehe!! Lisa har tagit bilden ;) Och jag på henne....
Den översta bilden är på lille Axels hand och Lisas han.. Den får symbolisera dagens dop.....
Allt har verkligen varit perfekt idag... Fint väder, inte för vart och inte för kallt, utan lagom.. Dop akten var lagom lång och alla skötte sig som de skulle.. Ja, förutom Axel då som bestämde sig för att han skulle ha mat mitt i akten, men det gick ju bra det med ...
Svärmor och Linas mamma hade gjort så fint och lagat så god mat... Mätt och nöjd...
Massa trevliga människor var det ju också... Fridhà-släkten är ju som alltid på topp och Hultlingarna som jag inte känner så väl var riktigt goa människor...
Blev lite avundsjuk på Lina idag, som har sin mormor och morfar kvar i livet... Blev rörd där en stund och började gråta av saknad till mina egna morföräldrar.. :( SAKNAR ER SÅ <3
 
Ni får hålla kolla här imorgon förmiddag.. Då kommer det en bild på mig och min favvounge nummer ett... Liten som nu inte är så liten längre.. 10 år och stora tjejen.. En tjej med mycket attityd och det diggar jag <3

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0