Så kom det en traktor

Tack gode gud för att jag fått sova i natt.. Lade mig rätt tidigt igår kväll, somnade direkt och vaknade av att fåglrana kvittrade utanför fönstret... UNDERBART!! Inga konstiga mardrömmar....
Fast konstiga drömmar?? JO!!
Drömt om löss... Stora hemska löss som jag jagade på Hjorthöjden... Sedan när jag skulle åka därifrån så kom det en traktor och hämtade mig, istället för bussen?!?? Jaja, inga mardrömmar iallafall ;)

Pratade Med Patricia läänge igår.. Så mysigt.. Satt och planerade lite för sommaren.. Ska bli underbart att få hem henne.. Men sa det till henne att jag INTE ville dela henne med någon annan ;)
Haha sa hon då... Klart, det är ju massa människor de vill träffa när de är hemma...
Beställde mat gjorde hon åxå..
Till förrätt: Gorbys pirog med kebabsås
Huvudrätt: Felix pyttipanna med rödbetor
Efterrätt: Contans negerbollar ;)

Tror jag kan fixa detta som Välkommenhemmiddag ;)

have a nice day

Ordet är ditt! ♥
Postat av: becka

måste tyvärr säga att contan har ändrat sitt recept på negerbollar :( de är inte alls samma smak som innan :(

2012-04-12 @ 16:25:10

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0