Jävla STOLPSKOTT!!!

Mätt och nöjd och glad....

Middag hos mamma... Panerade fläskottletter med potatis, sås och lingon.. Herrejävlar vad gott ..
Min älskade mamma är så duktig så.. Hon har också slutat röka.. Efter över 50 år som rökare.. Hon har det jätte tufft, men jag vet att hon fixar det.. Varje dag utan nikotin är en vinst..
Visst mamma fyller snart 70 år och även om vissa tycker att hon ska skita i det och fortsätta röka så tycker jag NEJ!!! Jo det är sant, någon hade ifråga satt mamma om hon verkligen skulle utsätta sig för denna jobbiga tid, hon var ju iallafall snart 70.. Jävla STOLPSKOTT!!! Stötta mamma istället... Hon har allt att vinna genom att sluta, även om det är jobbigt just nu <3

Själv går jag in på min fjortonde dag nu och har det inte så jobbigt som mamma men det går upp och ner, mest UPP!!!!

Nä, nu ska jag köra en vända med damsugaren...

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0