Bo till sjöss mitt i centrala Stockholm

Imorgon bitti så åker jag och Therese på utbildning i Stockholm.. Ska bli jätte trevligt.
Utb handlar om Makt, Genus och HBTQ.. Det ska bli super intressant och nyttigt...
På kvällen ska vi gå på teater, en "enmansshow" som heter "Alla har ADHD"
Vandrahemmet vi ska bo på ligger ute i vattnet, en båt alltså ;) Verkar vara jätte mysigt.. Är både hotel och vandrahem och har mycket bra priser.. Gustaf af Klint är nanet och jag lovar att bilder kommer senare ;)
Fatta vad underbart, bo till sjöss mitt i centrala Stockholm. Jag älskar verkligen staden Stockholm och att få bo på en båt.. Ja, en dröm sedan lååång tid tillbaka.. Skulle faktiskt vilja på på en husbåt...

På torsdagen blir det förhoppningsvis lite studiebesök och fram åt kvälen flyger vi hem igen...

NÄ, nu ska jag gå ner till stan och möta upp en vän och hennes son.. Ikväll blir det modevisning <3

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0