TT

som i träningstisdag ;)

Haft en superduperbra dag...
Kontorsjobb på förmiddagen... Ronneby kommun håller på att göra om sin hemsida och då är det mitt ansvar att "fritids" sida blir klar! Kul jobb!
Under eftermiddagen spenderades barnen på Afterschool.. Kulkul...

Direkt efter var det träning som inte blev så jätte bra.. Fick ont i bröstet, nä inte hjärtat utan andra sidan.. Men jag kämpade vidare! Boxträningen var som vanligt... Så JÄ**A grymt bra ;) Måste bara säga att jag har lite sorg i mitt hjärta.. Min favvosäck är DÖD !! Den var så fin.... och mjuk på mitten... R.I.P favvosäcken

Nu är det duschen sedan hopp i sängen !!

NattNatt

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0