Härligt lättlurad ;)

Hade en mycket givande arbetsdag igår...

Måste berätta om bilden här... Titta med andakt, den kostade 100 spänn..
Pelle och jag hade just vaknat efter cirka 2 timmars sömn. Just ätit lite frukost och väntade på att vi skulle få Hamam (Turkiskt bad) Vi gick ut framför hotellet där kommer en man med två kameler. Hej sa mannen, det här är Alibaba och Eminem ;) Åh, vad fina säger jag och går fram och klappar.
Ett tu tre så sitter Pelle på Alibaba med en sådan där mössa på huvudet, de tar min kamera och fotar denna bild.. Åh vad snälla tänkte jag ;)

Hahaha!! När Pelle hoppat ner tackar jag och vänder mig om, då tar de tag i Pelle och sträcker fram handen.. 10 euro säger han.. Hahaha.. Tala om lättlurade turister ;)

Ha nu en riktigt bra dag ;)



Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0