Vill!!

INTE bo kvar i stan.. Eller rättare sagt i vår lägenhet...  Jag trivs verkligen i vår fima lägenhet men det LÅTER hela tiden. Nu när vi fått grannar både uppe och nere så är det ALDRIG tyst och jag får snart panik.. Det är inget fel på våra grannar, men de är ju ALDRIG tysta..
Försökte vila lite innan, men se det gick ju inte, för skällde inte lilla hunden där nere så spelade grannen där uppe hardcore på sin stereo.

Ja, jag vet att det låter om oss också men just nu låter alla andra bara förmycket.

Letar som en dåre på blocket efter hus att hyra men det finns ju inte så mycket här istan.. Hittade ett i Kallige som verkade jätte mysigt och ett par tusen spänn billigare än att hyra här istan... <men då kommer ju problemet nummer 1.. LISA tjurar ihop och vill INTE bo i Kallinge... Nä, men va f*n!! Jag vill ha TYST omkring mig!!!

ÅÅÅÅH, blir knäpp i huvudet!!

Nä nu ska jag åka till världens bästa jobb !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0