Sovit!!

Hej världen !

Har varit hemma nu i några timmar och mår efter omständigheterna bra...

Vi kom in till sjukhuset i god tid så vi fick sitta och vänta en bra stund innan jag fick komma in och klä på sjukhusets vackra kläder...

När jag var tvättad och fått nål i handen så kom narkossköterskan !??? Hmm.. Jag skulle ju vara vaken, sa jag.. Jag skulle ju se hela operationen var min tanke... Tyvärr, sa hon.. Läkaren vill ha dig sovande.. Jaha tänkte jag.. Inget att göra åt...

Jag somnade gott och vaknade efter cirka en timme... Svamlade lite om att jag frös, sedan somnade jag igen i en halv timme..

När jag vaknade nästa gång var jag tvärpigg... Ville på dass, ha kaffe sedan hem.. Och så blev det... Mamma hämtade mig och körde hem mig och vi fikade lite innan hon körde hem till staun igen och jag deckade i sängen...
Jag har fortfarande inte ont i min arm, men är ju rätt hög på morfin och värktabletter !!

Nu ska jag slänga mig på soffan och kolla på nån film...

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0