Mamma !

Då var det mors dag då.. Hmmm... Ingen frukost på sängen här inte.. Uppe själv, ja ok Fridholf kom och gav mig en puss för en stund sedan.. Jag får vara glad för det lilla.. Nä, skämt och sidor, kommer nog att bli lite firad här idag.. Tiza och Lisa har nog hittat på något..

Min egna lilla underbara mamma får jag fira imorgon.. Har fullt upp idag med förbredelserna inför operationen i morgon.. Ska ha två DUBBEL duschar idag och en imorgon.. Rena kläder efter varje dusch och sängkläder måste vara rena ikväll när jag lägger mig.. Ingen mat efter 24:00 och bara klar vätsak fram till 07:00.. Måste erkänna att jag faktiskt är lite nervös nu.. Inte så mycket för själva operationen, utan för att det inte ska läka som jag vill. FORT !!

Nä, nu ska jag sätta på lite kaffe sedan ut med Fridholf !!

Passar på att önska alla MAMMOR en riktigt bra dag.. Låt era barn ta hand om er HELA dagen !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0