Jorden har INTE gått under

idag heller ;)

Domedagsprofeten Harold Camping förutspådde att en världsutplånande jordbävning skulle slå till klockan 18 i igår kväll på Nya Zeeland och sedan svepa över resten av jorden. Hmmm jag har inget märkt ;)

1994 tog Sverige både OS-guld i ishockey och VM-brons i fotboll – men någon apokalyps blev det inte, trots att bibelkännaren Harold Camping hade förustpått det. Han tillstod i efterhand att han ”kanske hade räknat fel”. Tror han har gjort det igen ;) Jävla idiot... 

Men Harold Camping gav inte upp. I stället kom han på att domedagen skulle inträffa 7 000 år efter att Noak seglade iväg med sin ark. Detta är idag och skulle då som agt börja igår kl 18 på Nya Zeeland... 

Harold Camping har spridit sitt budskap om domedagen den 21 maj 2011 i flera år. Bara i USA sänds hans radioprogram på 66 olika stationer.
Nu tyder det mesta på att vi får leva åtminstone till nästa år. Jag undrar varför en sådan IDIOT får så mycket uppmärksamhet.. Finns ju väldigt många människor som tror på honom, till och med de som tagit sitt liv för att det inte vågar uppleva denna dag... Blir hysteriskt vansinig på sådana människor som inte gör något annat än förtör för andra.. SKÄMS på dig !!

Enligt Mayakalendern upphör världen som vi känner den att existera den 21 december 2012.. Ja och detta finns det ju andra som tror på.. Jag gör det INTE.. Jag tror att helt enkelt är så att han/hon som gjorde kalendern dog och hade inte visat någon annan hur de skulle göra.. Men den som lever får se..

Nä, nu ska jag ut och njuta !!


Ordet är ditt! ♥
Postat av: tiza

wowho! jag kan gå på bio i kväll ^^,

2011-05-21 @ 14:01:29
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: Kimzi

Maya-indianerna fick helt enkelt för sig att hitta på något annat än att stirra på en sol hela dagarna,

Efter att ha skrivit ner över 5000år så hade fan jag med införskaffat mig en annan hobby :)

2011-05-21 @ 14:20:06
URL: http://kimzi.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0