03.52

Nu är jag hemkommen från en supertrevlig kväll med jätte goa ungdomar.. Disco i Brunnshallarna !! Kul med så många föräldrar som vågar sig fram... För några årsedan stod de och tryckte  i buskarna..

På vägen hem mötte jag upp Lisa som varit hos Tiza och Kim, hon hade sovit sedan kl 1 den lilla latmasken ;)

Nu är mackorna bredda, jag ska bara byta om sedan ut med Fridholf en liten runda innan det är dags att väcka chaffören...

Det känns nästan lite overkligt att vi faktiskt ska åka nu.. Känns som jag tjatat om detta hur länge som helst.. Tror att folk runtomkring är lite trötta på mig/oss..
Bara vänta tills vi kommer hem då... Då blir det tjata av..

Nä, bara skojar.... eller inte ?!?!

Jag kommer inte att uppdatera bloggen medans jag är iväg... Tror jag iallafall inte.. Har ingen dator med mig, men finns det lånedator på hotelet så kanske..

Dagens lillavits kommer att komma, då de är förinlaggda.. 

Nu är det dags att byta om... See you soon


 

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0