TJOHO !!!

Då var veckans första dag snart till ända... Bara fem arbetsdagar kvar denna veckan... Har ju helgen denna veckan ;) Men eftersom jag har världens bästa jobb så gör det ju inget.. Tycker faktiskt om att jobba helgen..

Nu har VÅREN äntligen kommit på allvar.. Visst är det fortfarande kallt på morgnar och kvällar, men dagarna är längre och ljusare.. Tummen upp för det ;)

Igår fick jag en ny idol !!
68-åriga Evy Palm dominerade första grenen i "Mästarnas mästare". Hon hängde kvar i tävlingen "gripkraft" i drygt fyra minuter. Så jädra cool !! Det var nog ingen som satt framför tv:n igår kväll och trodde att hon skulle vinna.. Men se det gjorde hon !! Häftigt !

Nä nu hör jag allt hur de ropar på mig.. De små kvalsterna i min säng..

NattNatt

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0