Ett brev

Ska jag ut och resa? JAPP !!! 2 gånger i år ;)

Då kan det här fodralet komma väl till pass! :)
Ett superfint passfodral i konstläder, med bl.a. frimärken, stämplar och en karta över Paris som motiv. Paris är Pelles och min stad... Första gången vi var utomlans var ju just där ...

Här får jag plats med både pass och boarding card, samtidigt som jag skyddar mitt pass mot slitage.

Fanns massa roliga fodral och annat skoj på www.bluebox.se

Nu vet jag en som kommer att kommentera detta inlägg med JAG VILL ÅXÅ HA !!!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

jag vill oxå ha xD

2011-03-10 @ 11:25:37
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0