BESVIKEN!!!

Hoppades sååå på The Moniker ! Till och med Lisa röstade i år på melodifestivalen.. Har ALDRIG hänt innan. Men vad hjälpte det !!

Så ny regel till nästa år gäller Föräldrar: håll ungarna (under 16) borta från telefonen och beslagta alla mobiler när det ska röstas i Melodifestivalen !!
Nog om detta !!

Har haft ett super mysigt dygn med min Pelle och mina arbetskamrater och deras respektive ! Ätit gott, druckit gott, dansat, sjungit och skrålat och dansat ännu mera... Idag har vi mest slappat och myst i hytten... Och tack vare det är jag inte sådär mega trött som jag brukar vara när jag varit uppe halva natten !!

Tack till er alla för ett väldigt trevligt dygn !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0